fredag 12 augusti 2011

En fredag i solen

Idag har jag bara solat och slappat!
                                     Började dagen med ett skumbad.

Norsk-Grekisk lunch med Mexicansk öl i Östergötland. Ägget är naturligtvis eko-ägg från sprätthöns med möjliget för utevistelse. Tills dess att jag själv får rå om några höns och någon tupp så köper jag enbart såna.

Sen intogs solstolen. Med pauser för inkallning av boxer från skogen och trevliga telefonsamtal med min kära Therese samt ett och annat fluffy moln, så låg jag här idag. Skönt att det blev lite sol!

Från denna vidrigt fula skapelse kommer min musik. Men för 80 riksdaler inkl. högtalare och en skiva med Abba, samt ett utomordentligt ljud, så får jag ta det onda med det goda. Tack Niklas för att du hittar guldkorn på loppisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar