torsdag 8 september 2011

En röd dag

Idag är det en röd dag för mig:
Blodgivning


Skulle du vilja ha någon annans blod om du behövde? Då så; Ge blod!
Gå in på denna sidan och om du tycker det är obehagligt att gå själv så följer jag med dig! Det tar kort tid, du får underbar fika, du får en present av blodcentralen och bäst av allt: du får ge något till någon annan som kunde ha varit du!

                 Det Röda temat fortsätter med...


                        Ett glas rött vin


Och fortsätter med en smygtitt på mina favoritskor som är röda, och som tyvärr inte finns i min garderob, utan i butiken till ett löjligt högt pris. Får hoppas på rea.

Fast med tre hundar och ett liv som inte riktigt stämmer överens med ovan nämnda sko, så skall jag vara nöjd och glad, för jag kan köpa 5 par av nedan avbildade röda skodon och ändå ha pengar över! Passar mera min livsstil tror jag...

1 kommentar:

  1. I HAVE JUST READ YOUR BLOG ALOUD TO MY HUSBAND CARL PHILIP AND HE AND I THINK THAT YOU GOT IT WE NEED MORE OF YOUR FUNNY STORIES
    DO NOT DARE TO EMIGRATE
    WHAT WOULD WE DO WITH THE REST OF OUR LIFE WITHOUT
    YOUR AGREEABLE BLOG
    HAPPYLOVESSWEDEN

    SvaraRadera